Alăturați-ne acum și deveniți distribuitor Rottner

De aproape 50 de ani, Rottner a fost o companie de succes în industria securității.

Deveniți acum distribuitor de articole Rottner Security și creați un loc pentru valori.

Mai jos gasiti o lista cu ce se plătește pentru a fi unul dintre partenerii noștri online sau offline.

Vă așteptăm cu nerăbdare!

 

Solicitati acum mai multe informatii

 

High-product-availability

Disponibilitate și varietate ridicata de produse

În depozitele noastre centrale din Germania, Austria, Anglia și România, păstrăm în stoc peste 550 de produse. Datorită numărului mare de articole pe stoc, vă putem garanta termene de livrare scurte și certitudinea clienților mulțumiți. În sortimentul nostru, există articole din sectorul securității, cum ar fi seifuri, dulapuri de arme, produse pentru organizarea banilor și depozitarea cheilor. De asemenea, oferim articole din zona „Acasă & Grădină”, cum ar fi cutiile poștale.

Distance-shipping

Distanța de livrare

Avem grijă de livrare până când aceasta ajunge la clientul final. Nu trebuie să aveți cunoștințe despre capital sau depozitare - noi avem grijă de această sarcină pentru dvs.

Structured-product-data

Date structurate despre produs

Listările de produse noi într-un magazin online reprezintă cel mai mare obstacol în păstrarea datelor exacte despre produs. Oferim transfer structurat de date despre produs. Acesta include numele articolului optimizat pe web, descrierea, imagini detaliate, instrucțiuni de funcționare și “datasheet-ul” în sine al produsului. Mai mult, putem oferi imagini la 360° (HTML5). În plus, este posibil să preluăm încorporarea articolelor pentru dvs.

Stoc-transmision

Transmiterea stocurilor

Pentru a vă menține magazinul online cât mai actualizat posibil, suntem încântați să vă oferim un flux de date (XML, CSV), care transmite zilnic stocul nostru curent (FTP, e-mail).

 

Wholesale-delivery

Transport & Livrare

Livrarea produselor din stoc se face în termen de 1-3 zile lucrătoare (livrare colet în Europa) și 3-5 zile lucrătoare (livrare palet în Europa) la client. Acordăm o atenție deosebită transportului. Acest lucru se face în general în 24 de ore de la primirea comenzii. Furnizorii noștri de încredere pentru serviciile de transport asigură un transport sigur. Mai mult, oferim posibilitatea de a împacheta notele de livrare sau facturile personalizate cu logo-ul și datele dvs. în pachetele clienților.

Product-quality-assurance

Calitatea produselor & asigurarea calității

Lucrăm în permanență la produsele noastre pentru a oferi partenerilor noștri cea mai bună calitate și asigurare de înaltă calitate. Ne adaptăm constant produsele la noile condiții de pe piață.

Personal-assistance

Asistență personală

De la suportul individual al procesului de înscriere pe site până la asistența în procesarea comenzilor. Ne pasă de satisfacția partenerilor noștri. Bazează-te pe persoanele noastre de contact cu experiență, care îți sunt întotdeauna alături oferind ajutor și sfaturi.

Customer-hotline

Linia telefonică pentru clienți

Echipa noastră, care beneficiază de peste 50 de ani de experiență în materie de securitate, nu numai că oferă asistență în problemele legate de produs, ci oferă și opțiunea unei linii directe cu clientul final. Aici clientul primește informații pentru întrebări legate de întreaga gamă de produse Rottner. Indiferent dacă este vorba de instalare sau de probleme tehnice, nu sunteți singur iar resursele companiei dvs. sunt reduse.

 

Marketing-concepts

Concepte de marketing

Suntem deschiși și curioși cu privire la lucruri noi - acest deviz se reflectă nu numai în produsele noastre, ci și în politica noastră de marketing. Vă oferim cu bucurie oportunitatea de a dezvolta concepte individuale de marketing și de a vă ajuta, dacă este necesar, pentru a putea beneficia și de cunoștințele și ideile noastre inovatoare.

Spare-part-management

Managementul pieselor de schimb

În cazul în care clientul dvs. are nevoie de o piesă de schimb, nu este nicio problemă. Articolul necesar poate fi expediat rapid și ușor din depozitul nostru de piese de schimb bine aprovizionat, direct către clientul dvs.

 

 

Complaints-management

Managementul reclamațiilor

Clienții pot depune o reclamație chiar dacă bunurile sunt în bună ordine și pot solicita o rambursare, fără să aibe un motiv întemeiat. Este important să aveți o politică simplă de gestionare a creanțelor nu numai pentru client, ci și pentru dvs. în calitate de partener. Am fi bucuroși să lucrăm cu dvs. și să dezvoltăm o procedură personalizată pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.

Order-processing

Procesarea comenzilor

Un sistem simplu și automatizat de procesare a comenzilor este important nu numai pentru dvs. în calitate de partener, ci și pentru clientul final care va beneficia de expedierea rapidă a mărfurilor. Este posibil să ne trimiteți comenzile prin FTP, X400 sau prin poștă. Experții noștri vă stau la dispoziție pentru sfaturi.

 

Solicitati acum mai multe informatii