PROCESUL DE COMANDĂ LA ROTTNER SECURITY ROMANIA SRL

Bestellablauf Rottner

Căutare produse cu sfaturi personale

Răsfoiți prin gama noastră de produse și găsiți seiful potrivit, dulapul pentru arme, seiful pentru chei sau cutia poștală potrivită pentru dvs.

Aveți nevoie de sfaturi personale sau aveți întrebări suplimentare despre produsele de securitate? Personalul nostru va fi bucuros să vă ajute prin telefon, e-mail sau chat online. Nu ezitați să ne contactați!


Alegeți o metodă de expediere

Rottner livrează practic toate produsele gratuit în România

În plus, oferim și contractare, ancorare (asamblare) și vizite la fața locului. Prin contract se înțelege transportul, începând cu descărcarea din camion până la punctul de utilizare.

Aici puteți găsi informații mai detaliate în informațiile de livrare.

Plata securizată

Plătiți comod și în siguranță cu unul dintre diferiții noștri furnizori de plăți.

Mastercard Visa

Vă asigurăm că datele dvs. vor fi tratate cu cea mai mare atenție.

Procesare promptă

După o comandă reușită și primirea plății, echipa noastră se va ocupa de procesarea și livrarea comenzii dvs. cât mai repede posibil.

Livrare rapidă

Datorită partenerilor nostru de lungă durată GLS & Schenker, bunurile noastre pot fi expediate în cel mai scurt timp posibil.

  • Termenul nostru de livrare pentru mărfurile în stoc este de 1-3 zile lucrătoare dacă livrarea este gratuită la bordură.
  • Livrarea bunurilor cu contract durează aproximativ 2 săptămâni.

Vă recomandăm să verificați pachetul pentru deteriorări imediat ce acesta este livrat! Dacă este vizibilă orice deteriorare, vă rugăm să o notați imediat pe bonul de livrare.

Factura fiscală

Veți primi factura în același timp cu livrarea. Aceasta este inclusă în pachet.