Seifuri documente/organizatoare

Setati ascendent
Vizualizare ca Grila Lista

14 Articole

pe pagina
  1. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 3 Premium Închidere Cheie Gri Deschis
    Articol disponibil in showroom
    Rating:
    98%
    7.397,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1950 x 930 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare cu barbă dublă (2 chei incluse)
    • Numărul de fișiere 50
    • Greutate KG 155
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  2. Dulap pentru Birou Rottner RSR 3/20 Închidere Cheie Gri Deschis
    Rating:
    100%
    2.320,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1850 x 900 x 400
    • Tipul de încuietoare Butuc cilindric
    • Greutate KG 43
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  3. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 1 Premium Închidere Cheie Gri Deschis
    Rating:
    99%
    5.528,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1220 x 600 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare cu barbă dublă (2 chei incluse)
    • Numărul de fișiere 18
    • Greutate KG 79
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  4. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 1 Premium Închidere Electronică Gri Deschis
    Rating:
    100%
    8.060,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1220 x 600 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare electronică
    • Numărul de fișiere 18
    • Greutate KG 79
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  5. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 4 Premium Închidere Cheie Gri Deschis
    Rating:
    100%
    13.169,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1951 x 1250 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare cu barbă dublă (2 chei incluse)
    • Numărul de fișiere 70
    • Greutate KG 196
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  6. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 3 Premium Închidere Electronică Gri Deschis
    Rating:
    0%
    11.723,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1950 x 930 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare electronică
    • Numărul de fișiere 50
    • Greutate KG 155
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  7. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 4 Premium Închidere Electronică Gri Deschis
    Rating:
    97%
    14.448,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1951 x 1250 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare electronică
    • Numărul de fișiere 70
    • Greutate KG 196
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  8. Dulap pentru Acte Rottner Residenz DS80 Premium Închidere Cheie Alb
    Rating:
    0%
    12.701,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Protecție la foc Nu
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 800 x 700 x 500
    • Tipul de încuietoare Încuietoare cu barbă dublă (2 chei incluse)
    • Numărul de fișiere 14
    • Greutate KG 205
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  9. Dulap pentru Birou Antifoc și Antiefracţie Rottner Office 3 Fire Premium S2 Închidere Cheie
    Rating:
    0%
    20.318,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Clasa S2
    • Protecție la foc 60 minute
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1950 x 940 x 585
    • Tipul de încuietoare Încuietoare cu barbă dublă (2 chei incluse)
    • Numărul de fișiere 50
    • Greutate KG 550
    Timp de livrare cca. 14-18 săptămâni
  10. Dulap pentru Birou Antifoc și Antiefracţie Rottner Office 3 Fire Premium S2 Închidere Electronică
    Rating:
    0%
    21.457,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Clasa S2
    • Protecție la foc 60 minute
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1950 x 940 x 585
    • Tipul de încuietoare Încuietoare electronică
    • Numărul de fișiere 50
    • Greutate KG 550
    Timp de livrare cca. 14-18 săptămâni
  11. Dulap pentru Birou Rottner AL5 Premium Închidere Electronică Deschis
    Rating:
    0%
    32.655,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1950 x 1260 x 650
    • Tipul de încuietoare Încuietoare electronică
    • Greutate KG 450
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  12. Piese Laterale Rottner Extensie din Lemn Uni
    Rating:
    0%
    742,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 365 x 540 x 285
    • Greutate KG 0.62
    Pregatit de expediere. Livrare in 1-3 zile lucratoare.
  13. Dulap pentru Birou Antiefracţie Rottner Office 2 Premium Închidere Electronică Gri Deschis
    Rating:
    0%
    9.620,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Fără nivel de securitate
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1220 x 930 x 520
    • Tipul de încuietoare Încuietoare electronică
    • Numărul de fișiere 30
    • Greutate KG 108
    Timp de livrare cca. 14-18 săptămâni
  14. Dulap pentru Birou Antifoc și Antiefracţie Rottner Office 3 Fire Premium S2 Închidere Cifru Mecanic
    Rating:
    0%
    23.179,00 RON
    incl. TVA și transport gratuit
    • Clasă de securitate Clasa S2
    • Protecție la foc 60 minute
    • Dimensiuni exterioare (mm) Înălțime x Lățime x Adâncime 1950 x 940 x 585
    • Tipul de încuietoare Încuietoare
    • Numărul de fișiere 50
    • Greutate KG 550
    Timp de livrare cca. 14-18 săptămâni
Setati ascendent
Vizualizare ca Grila Lista

14 Articole

pe pagina

Ce protectie la incendiu ofera aceste seifuri pentru documente?

Principala functie a unui seif electronic sau cu cheie pentru documente este de a oferi protectie impotriva incendiilor. Hartia este un material inflamabil, astfel incat seiful trebuie sa fie capabil sa reziste la temperaturi ridicate si sa protejeze continutul impotriva focului si a apei de stingere. Aceasta protectie este determinata de certificarile de rezistenta la foc, exprimate in minute.

Unele seifuri pentru documente pot avea diverse niveluri de protectie la incendiu, cum ar fi 30 de minute, 60 de minute sau 120 de minute. Aceste certificari sunt obtinute prin teste speciale efectuate in cuptoare speciale, unde aceste seifuri sunt expuse la temperaturi controlate si nu trebuie sa depaseasca anumite limite.

Certificatul de protectie antifoc este afisat in interiorul acestor seifuri si atesta nivelul de rezistenta la incendiu al acestora. Este important de retinut ca protectia antifoc este diferita pentru suporturile de hartie si pentru suporturile de date electronice (cum ar fi CD-uri, DVD-uri, hard disk-uri). Daca doriti sa protejati si suporturile de date, aveti nevoie de un seif special conceput pentru aceasta.

Pentru informatii mai detaliate despre clasele de protectie antifoc si optiunile disponibile, puteti consulta expertii Rottner sau ghidurile lor specifice.

Incuietoare pe cheie cu barba dubla versus incuietoare electronica.

Incuietoare cu barba dubla: robusta, rezistenta, usor de deschis si nu reactioneaza la umiditate. Dezavantajele sunt depozitarea suplimentara a cheilor, cheia greu de manevrat pe care o poti slabi, pierde și rupe - in cel mai rau caz ai nevoie de o noua incuietoare.

Incuietoare electronica: usor de utilizat, codul numeric poate fi schimbat in orice moment, mai multe coduri de utilizator, fara depozitare separata a cheilor, optiuni de deschidere de urgenta (alimentare externa, cheie SOS mecanica). Necesita baterii, nu tolereaza umezeala, mai scump decat o incuietoare cu cheie.

Diferentele intre o inchidere pe cheie cu barba dubla si o inchidere electronica pot fi analizate dupa cum urmeaza:

Inchidere pe cheie cu barba dubla:

  • Robusta si rezistenta, oferind o securitate buna pentru seif.
  • Usor de deschis si manipulat.
  • Nu este afectata de umiditate sau umezeala.
  • Dezavantajul principal este necesitatea de a depozita cheile suplimentare, care pot fi pierdute, rupte sau slabite in timp. In astfel de cazuri, va fi nevoie de o noua incuietoare.

Inchidere electronica:

  • Usor de utilizat, deoarece deschiderea se face prin introducerea unui cod numeric.
  • Codul numeric poate fi schimbat in orice moment, oferindu-va flexibilitate in gestionarea accesului la seif.
  • Poate permite programarea mai multor coduri de utilizator, ceea ce este util in cazul in care mai multi oameni au nevoie de acces la seif.
  • Nu este nevoie sa depozitati cheile separat, eliminand riscul pierderii sau deteriorarii cheilor.
  • Exista optiuni de deschidere de urgenta, cum ar fi utilizarea unei surse de alimentare externa sau cheie SOS mecanica.

Cu toate acestea, un seif electronic necesita baterii pentru a functiona si nu tolereaza umezeala.

Costul unei incuietori electronice este de obicei mai mare decat al unei incuietori pe cheie.

In final, alegerea intre o incuietoare pe cheie cu barba dubla si o incuietoare electronica depinde de preferintele si necesitatile individuale. Daca va preocupa aspecte precum usurinta in utilizare, flexibilitatea de gestionare a codurilor si absenta cheilor fizice, incuietoarea electronica poate fi o alegere mai buna pentru dvs. In schimb, daca doriti o solutie robusta si rezistenta la umiditate, incuietoarea pe cheie cu barba dubla poate fi mai potrivita.


Seif pentru documente - un aliat valoros pentru mediile de afaceri și instituțiile publice

Seifurile pentru documente sunt soluții esențiale pentru protecția și organizarea eficientă a actelor de importanță majoră în mediul de afaceri. Aceste seifuri office sunt concepute pentru a oferi un grad ridicat de securitate împotriva accesului neautorizat, a incendiilor și a altor riscuri care pot compromite siguranța informațiilor sensibile. Datorită construcției robuste și materialelor utilizate, acestea asigură protecția actelor și documentelor de maximă importanță, în cazul unor situații de urgență.

Dotate cu compartimentări interioare inteligente, acestea permit stocarea eficientă a documentelor, astfel încât utilizatorii să aibă acces rapid și ordonat la actele necesare. Totodată, organizatoarele prezente în interiorul lor ajută la clasificarea documentelor, fiind extrem de utile pentru arhivarea documentelor în funcție de importanță, frecvența de utilizare sau tipologia lor. Seifurile pentru documente reprezintă soluția ideală pentru birouri, companii de diverse dimensiuni, instituții financiare și chiar pentru uz rezidențial, asigurând securitatea și protecția informațiilor valoroase.

Seif office - varietate de modele, dimensiuni și sisteme de securitate

Seifurile office din oferta noastră vin într-o varietate de dimensiuni și modele, pentru a se potrivi în spații diverse și pentru a satisface nevoile specifice ale oricărei organizații. În plus, sistemele de închidere avansate, care includ combinații numerice, chei și sisteme biometrice, garantează un nivel maxim de securitate.

Pe lângă seifurile pentru documente, Seifuri-rottner.ro îți oferă o gamă largă de produse similare, precum dulapuri verticale, pentru protecția și organizarea documentației de birou, şi seifuri pentru acte de diverse dimensiuni și tipuri de încuietori. Acum este momentul să optezi pentru o soluție inovatoare, menită să îți ofere un nivel superior de siguranță, organizare eficientă și accesibilitate sporită pentru toate documentele esențiale!


Ce este un seif de birou?

Seiful de birou / seiful pentru documente vă protejează cele mai importante documente de la:

  • Furt
  • Foc
  • Apă

În plus, este un loc ideal pentru păstrarea documentelor în ordine.

Valorile, documentele etc. sunt protejate de distrugerea prin foc. În cazul expunerii la foc a produsului, temperatura de rezistență maximă este de 1000 de grade în timp ce durata este de 120 de minute. (Se efectuează teste speciale, diferența dintre documentele din hârtie și suporturile pentru date).

Oferă protecție împotriva daunelor cauzate de pătrunderea apei sau a spumei folosite în lupta contra incendiilor.

Analizați și comandați! Arhivați documentele; păstrați totul într-un loc sigur în interiorul unui seif de birou!


De ce ar trebui să alegeți un seif de birou?

Uz privat

Indiferent dacă sunteți singuri, trăiți ca un cuplu sau o familie - veți avea o mulțime de documente pe care doriți să le păstrați în siguranță. Începând cu certificatul de naștere până la certificatele de deces, pașapoarte și contracte importante - toate aceste documente pot fi ținute într-un cabinet de documente.

Unele documente pot fi înlocuite în cazul pierderii (pașapoartele), însă nu toate din păcate. Prin păstrarea documentelor în siguranță veți economisi timp și “griji”. Nu trebuie să stați la coadă la birourile publice sau să căutați, fără însă să și găsiți documentele de care aveți nevoie. Documentele personale sunt deseori iremediabile - primele imagini ale copilului dvs., o fotografie preferată – în seiful de birou/seiful de documente!

Uz comercial

Deși hârtia umedă este compromisă, se folosesc în continuare destule documente sub această formă. Astfel, cât mai repede documentele importante trebuie să fie stocate în siguranță. Comenzile de la lucru, facturile, toate fișierele pe această temă - alegeți un produs de securitate, alegeți un cabinet de documente! Suntem bucuroși să vă ajutăm în a alege un produs potrivit pentru dvs.

Nu întârziați să achiziționați un seif de birou, indiferent dacă aveți nevoie de el pentru uz personal sau vă este de folos în interes de afaceri.

Nu cumpărați cea mai mică versiune disponibilă, hârtiile dvs. nu se micșorează.

Personalul nostru tehnic vă va informa despre diferitele metode de construcție și nivelurile de securitate.

Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări.


Niveluri de securitate

  • Unități de stocare fără grad de securitate/grad de rezistență
  • S1 conform EN 14450
  • Clasa EN 0 conform CSN EN1143-1 SZUCZ
  • Clasa EN 1 conform CSN EN1143-1 SZUCZ
  • I conform EN 1143-1 Vds Clasa I ECB-S EN-1
  • II conform EN 1143-1 Vds Clasa II ECB-S EN-2
  • III conform EN 1143-1 Vds Clasa III ECB-S EN-3, VSÖ EN-3
  • IV conform EN 1143-1 Vds Clasa IV ECB-S EN-4, VSÖ EN-4
  • V conform EN 1143-1 Vds Clasa V
  • V conform EN 1143-1 Vds Clasa V KB
  • Clasa EN 2
  • Clasa EN 3
  • Clasa EN 4
  • Clasa S1
  • Clasa S2

Tipuri de închidere

(nu toate tipurile de încuietori sunt disponibile pentru fiecare seif)

Închidere pe cheie de înaltă securitate – cea mai simplă opțiune.

Se închide cu o cheie care poate fi pierdută din păcate. O cheie de rezervă este inclusă. Nu trebuie să vă amintiți numere, de asemenea alimentarea cu energie și bateriile nu reprezintă o problemă.

Închidere electronică - foarte populară clienților noștri

Închiderea electronică funcționează cu baterii. Schimbarea bateriei nu reprezintă o problemă. De asemenea, sursa de alimentare de urgență este disponibilă în cazul în care seiful trebuie deschis și bateria eșuează. Codul este interschimbabil, amintiți-vă!

Închiderea biometrică (amprentă digitală)

Deschiderea seifului prin utilizarea amprentei devine din ce în ce mai populară. Nu e de mirare că nu trebuie să-ți amintești nimic și nu poți pierde nimic. Pot fi stocate 60 seturi de amprente diferite.


Unde ar trebui să se plaseze cabinetul de documente?

În birou (zona privată) sau într-un loc ușor accesibil, dar nu imediat vizibil. Un vizitator nu ar trebui să poată vedea unde este amplasat cabinetul de documente.


Alte informații

Toate preturile noastre includ TVA.

Performanță bună, preț corect. Livrare rapidă, cel mai bun sfat!

Rottner Security - specialistul tău pentru soluții sigure!


Unde trebuie amplasat seiful documente?

In sectorul privat, un birou sau un studio este deosebit de potrivit. Evitati instalarea in incaperi in care exista intotdeauna cineva - de exemplu, sufragerie. Un copil curios ar putea fura un dosar daca parasiti camera pentru o clipa si un seif este deschis. Daca aveti un subsol uscat si aveti nevoie doar ocazional de un document - de exemplu, pasaportul - atunci nu este nimic in neregula cu amenajarea dulapului pentru documente acolo.

Unele produse, seifuri, casete de documente din sectorul comercial isi gasesc locul potrivit in birouri. Nu asezati un seif pentru hartie langa o fereastra. Trecatorii nu ar trebui sa se uite la acest seif. Evitati instalarea acestuia in receptie sau in camerele clientilor. Exista mult trafic de vizitatori - furnizori, clienti, oaspeti - si seiful de documente ar putea atrage atentia.

Daca dulapurile pentru documente nu sunt la parter, ci la etajele superioare, verificati capacitatea portanta a podelelor/tavanelor. Dulapurile solide de birou sunt uneori foarte grele - un avantaj, deoarece nu pot fi duse in caz de tentativa de spargere.


Seif documente cu protectie antiefractie si antifoc

Dulapul pentru documente contine documente importante care nu apartin mainilor gresite. Prin urmare, pe langa protectia impotriva incendiilor care este oferita de aceste produse, protectia impotriva efracției este si un criteriu important pentru un seif documente sigur. Aceasta este definita in clasele de securitate si din acestea deriveaza valorile asigurate.

Testele stricte sunt efectuate de institute independente, sunt valabile in toata Europa si sunt confirmate de o placa in interiorul seifului. Certificatul precizeaza, printre altele, daca testul a fost efectuat de VdS, ESSA sau alt institut de testare. Cu cat un seif ofera mai multa rezistenta la o tentativa de spargere, cu atat clasa de securitate este mai mare. In mod logic, creste si valoarea asigurarii, cu cat nivelul de securitate este mai mare.

In ceea ce priveste valorile asigurate, se face distinctia intre uz comercial si cel privat. In orice caz, discutati cu compania dvs. de asigurari atunci cand cumparati un seif pentru documente, astfel incat sa poata fi selectat nivelul potrivit de securitate.

Instalarea unui sistem de alarma antiefracție (IAS) dubleaza valorile de securitate. Daca sunteti interesat de un EMA, intrebati atunci cand cumparati daca este posibil sa il instalati in seiful pentru documente la alegere, daca acest lucru nu reiese din descrierea produsului.

Sub niveluri de securitate veti gasi o prezentare generala a claselor de securitate respective si a valorilor de asigurare. Desigur, consultantii nostri de vanzari de la Rottner sunt, de asemenea, bucurosi sa raspunda la orice intrebari.


Diferenta dintre un seif de documente si un fiset

Un seif pentru documente de incredere, al carui continut poate fi asigurat si trebuie sa fie ferit de incendiu si efractie, va avea un nivel de securitate si protectie la incendiu certificata.

Un dulap de fisiere care este folosit pentru a stoca multe fisiere - de ex. 50 sau 70 - scoruri cu dimensiunea si echipamentul sau (multe rafturi, dosare suspendate). Este pentru documentele pe care trebuie sa le pastrati, dar nu trebuie neaparat sa fie intr-un seif de grad de securitate. Acestea sunt de ex. instructiuni de operare, facturi, corespondenta cu clientii si furnizorii etc. Pentru aceasta sunt potrivite dulapuri solide cu capacitate mare, care pot fi asigurate dupa consultarea companiei de asigurare sau sunt clasificate conform S2.


Incap toate documentele mele intr-un seif pentru documente?

Unele produse sunt construite special, astfel incat folderele de fisiere sau fisierele cu inele sa se potriveasca perfect. Spatiul disponibil este intotdeauna inclus in descrierea produsului - de ex. spatiu pentru 6 foldere, spatiu pentru 25 foldere etc. Intrucat oferim multe modele in diferite dimensiuni, puteti alege exact produsul de securitate care este potrivit pentru numarul de foldere pe care il aveti.


Ce caracteristici interioare au seifurile de documente?

Caracteristicile interioare ale unui seif pentru documente pot varia în funcție de modelul ales, însă iată câteva caracteristici comune:

  1. Rafturi reglabile sau detașabile: Seifurile pentru documente pot avea rafturi care pot fi ajustate în înălțime sau detașate complet. Acest lucru permite o flexibilitate în împărțirea spațiului și organizarea eficientă a dosarelor.
  2. Echipament special: În funcție de model, seiful pentru documente poate veni echipat cu echipamente speciale, cum ar fi rafturi telescopice pentru fișiere suspendate sau inserții pentru dischete. Acestea sunt concepute pentru a vă ajuta să vă organizați și să păstrați documentele în condiții sigure.
  3. Seif interior suplimentar: Unele seifuri pentru documente pot avea un compartiment interior suplimentar care poate fi încuiat separat. Acesta poate fi utilizat pentru depozitarea în siguranță a unor obiecte mici valoroase, cum ar fi pașapoarte, cărți de identitate, numerar, chei etc.
  4. Spațiu pentru cutie de numerar: În cazul în care aveți nevoie să păstrați o cutie de numerar în seiful pentru documente, unele modele pot oferi spațiu dedicat pentru acest scop. Prin ajustarea sau îndepărtarea rafturilor, puteți crea spațiu suficient pentru a găzdui cutia de numerar.

Este important să verificați specificațiile și caracteristicile fiecărui model în parte, înainte de achiziționarea unui seif pentru documente, pentru a vă asigura că răspunde nevoilor și cerințelor dvs. de organizare și securitate a documentelor.


Exista dulapuri de documente cu incuietoare Smart Lock, RFID sau amprenta?

Da, exista seifuri pentru documente disponibile pe piata care utilizeaza tehnologii moderne de blocare, cum ar fi Smart Lock, RFID sau cu amprenta digitala. Aceste tehnologii pot adauga un nivel suplimentar de securitate si comoditate in accesarea si protejarea documentelor.

In ceea ce priveste incuietoarea cu blocare Smart Lock, aceasta permite deschiderea si inchiderea seifului utilizand o conexiune Smart Lock cu un dispozitiv mobil sau un sistem de control al accesului. Prin intermediul unei aplicatii mobile sau a unui sistem compatibil, puteti controla accesul la seif si puteti gestiona autorizarile utilizatorilor.

Incuietoarea cu blocare RFID (Radio Frequency Identification) utilizeaza tehnologia de identificare prin radiofrecventa pentru a permite accesul autorizat la seif. De obicei, utilizatorii trebuie sa aiba un card sau o eticheta RFID speciala care sa fie apropiata de cititorul de pe seif pentru a-l debloca.

Incuietoarea cu blocare prin amprenta utilizeaza tehnologia de recunoastere a amprentei pentru a permite accesul persoanelor autorizate. Aceasta tehnologie asigura o identificare precisa si sigura, deoarece amprentele sunt unice pentru fiecare individ.

Este important sa retineti ca seifurile cu astfel de sisteme de blocare trebuie sa fie testate si certificate pentru securitatea lor. Aceste teste si certificari pot varia in functie de tara sau regiune. Prin urmare, este recomandat sa verificati specificatiile si certificarile fiecarui seif inainte de achizitionare pentru a va asigura ca indeplineste standardele de securitate dorite.


Cum se asambleaza un seif de documente?

Cum se assembleaza un dupa de documente poate varia in functie de producator si modelul specific al seifului. Cu toate acestea, iata cativa pasi generali care pot fi urmati in procesul de asamblare:

  1. Verificati pachetul: Deschideti pachetul seifului si verificati toate componentele si accesoriile necesare pentru asamblare. Asigurati-va ca aveti toate suruburile, cheile si alte accesorii mentionate in instructiunile de asamblare.
  2. Asigurati-va ca aveti instrumentele potrivite: Inainte de a incepe asamblarea, asigurati-va ca aveti instrumentele necesare la indemana, cum ar fi surubelnite, chei sau unelte speciale mentionate in instructiuni.
  3. Asamblarea corpului principal: Urmati instructiunile specifice furnizate de producator pentru asamblarea corpului principal al seifului. Aceasta poate implica alinierea si fixarea partilor principale ale seifului, cum ar fi panourile laterale, panoul superior si inferior, utilizand suruburi si alte accesorii incluse.
  4. Montarea usii: Daca seiful are o usa separata, urmati instructiunile pentru montarea usii pe corpul principal al seifului. Aceasta poate implica atasarea balamalei si fixarea usii cu ajutorul suruburilor si a altor componente specifice.
  5. Accesorii suplimentare: Daca seiful are accesorii suplimentare, cum ar fi polite interioare sau sertare, urmati instructiunile specifice pentru montarea acestora in interiorul seifului.
  6. Verificarea si ajustarea: Dupa ce ati asamblat complet seiful, verificati toate componentele pentru a va asigura ca sunt fixate in mod corespunzator si ca seiful functioneaza in mod adecvat. Efectuati orice ajustari necesare pentru a va asigura ca usa se inchide si se deschide in mod corect si ca mecanismele de blocare si siguranta functioneaza asa cum este specificat.

Este important sa urmati intotdeauna instructiunile specifice furnizate de producator in timpul asamblarii, deoarece acestea pot varia in functie de modelul seifului. Daca aveti intrebari sau dubii in timpul procesului de asamblare, contactati producatorul sau consultati serviciul lor de asistenta pentru ajutor suplimentar.


Ce trebuie notat in legatura cu transportul?

Transportul unui seif pentru documente "nu este o chestiune usoara". Prin completarea unui chestionar de transport se clarifica intrebarile importante pentru transport. De exemplu, daca exista un lift sau doar o scara ingusta, cum este starea scarilor sau cate trepte trebuie urcate etc. Pe baza informatiilor precise, reactionam in consecinta (unelte speciale, curele de transport, a 2-a om etc.) si totul decurge fara neintelegeri, probleme si costuri suplimentare.